Будівництво контактної і живильної мережі залізниць

ТОВ «Кремелектро» в якості підрядної організації здійснює повний комплекс робіт з реконструкції, оновлення та капітального ремонту пристроїв контактної мережі.

Роботи по влаштуванню фундаментної частини опор:

Попереднє шурфування грунту для виявлення кабелів при установці фундаментів і анкерів

Встановлення фундаментів і анкерів методом віброзанурення за допомогою віброзанурювача на ж / д ходу АВФ-1

Встановлення опор контактної мережі

Встановлення залізобетонних опор

Встановлення металевих опор: угвинчуватися (суцільні) і за допомогою АДМ-1 (наскрізні)

Встановлення та монтаж підтримують пристроїв

Підтримуючі пристрої призначені для закріплення проводів контактної мережі в певному положенні щодо осі шляху, рівня головки рейки, землі та інших споруд.

Встановлення та монтаж стійок підсилення дротів. Для підвішування підсилення дротів застосовуються Г-образні стійки, а також надставки на ригелі.

Встановлення та монтаж ригелів жорстких поперечок: Ригелі є металевими фермами з паралельними поясами і розкосими трикутними  гратами з розпірками в кожному вузлі. Жорсткі поперечини використовуються в якості підтримки пристроїв на багатоколійних перегонах, станціях та зупиночних платформах.

Встановлення та монтаж консольних стійок і консолей. Консоль - конструкція для безпосередньої підтримки і підвішування проводів контактної підвіски (несучого тросу та контактного проводу)

Встановлення та монтаж кронштейнів і підвісів різного призначення>

Крім контактної підвіски невід'ємною частиною контактної мережі залізничного шляху є дроти різного призначення (хвилевід, ВОК). Для підвіски таких проводів здійснюється установка підтримки пристроїв - кронштейнів, як правило, з «польової» сторони опор контактної мережі.

Монтаж контактної підвіски

Контактна підвіска у взаємодії з струмоприймачами повинна забезпечувати безперебійне струмознімання поїздів з встановленими швидкостями, ваговими нормами, розмірами руху при розрахункових кліматичних умовах району в якому проводиться електрифікація ділянки, її тип визначається на стадії проектування.

Розрізняють 2 основних типи контактних підвісок на швидкостях до 160 км/год:

  • компенсована: застосовується на головних коліях перегонів і станцій при швидкості руху до 200 км / год
  • напівкомпенсована: застосовується на головних коліях станцій при швидкості руху до 120 км/год.

Процес монтажу контактної підвіски складається з двох етапів:

  • розкочування несучого тросу;
  • розкочування контактного проводу.

Регулювання контактної підвіски

Останнім етапом у процесі виконання монтажних робіт на контактній мережі є регулювання, тобто доведення параметрів контактної мережі до номінальних. Монтаж додаткових проводів